niedziela, 13 grudnia 2015

My love.

Macie jakieś pasje, bez których nie potrafilibyście żyć? Na pewno. 
Moją miłością jest taniec. Pamiętam, że od małego potrafiłam spędzić dużo czasu na tańczeniu przed lustrem. Chociaż dopiero od 3 lat zaczęłam rozwijać tę moją pasję, W 2012 roku poszłam z przyjaciółką na nabory cheerleaderek naszego miejskiego klubu piłki nożnej i od tej pory dzielnie wspieramy naszych piłkarzy podczas meczów. Jednak nie jest to naszym jedynym zajęciem. Jeśli tylko możemy próbujemy brać udział w różnych akcjach charytatywnych, np. za 2 dni tańczymy na maratonie zumby, gdzie będą zbierane pieniądze na rehabilitacje dla pewnej Pani:) Wszystko co robimy to z własnej woli i nie dostajemy nic za to, oprócz satysfakcji, więc jest to niesamowite, przynajmniej dla mnie.
Myślę, że pasja czy hobby jest jedną z ważniejszych rzeczy w naszym życiu. 
Więc jeśli tylko macie możliwość rozwijania swoich zainteresowań to róbcie to! 
Powodzenia! 
ONE BILION RISING :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz